sobota, 8 lutego 2014

Pokrowiec na maszynę do szycia

  
pokrowiec na maszynę do szycia

          Od samego początku moja maszyna do szycia przykryta była tylko zwykłym workiem. Wstyd mi, że do tej pory nie zrobiłam niczego aby w czasie, kiedy nie szyje, wyglądała estetycznie. Postanowiłam to zmienić i wczoraj uszyłam pokrowiec na moją  przyjaciółkę - maszynę. Wykorzystałam do tego stary,  bawełniany materiał z lat 70-tych, który dostałam kiedyś od znajomej. Troszkę koronki, parę guzików i od razu poczułam się lepiej a ubrana maszyna wygląda korzystniej :)

Pokrowiec ma wiele kieszonek na różne drobiazgi.


 Serduszko ma zastosowanie do szpilek.


 Jest również kieszonka na materiały.


Wnętrze pokrowca obszyłam białym płótnem.


Pozdrawiam serdecznie 
a jutro zapraszam na niedzielne ciasteczka :)

2 komentarze:

  1. wow niesamowity i tyle w nim kieszonek świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. no bardzo fajny pokrowiec, też o tym myślałam ale na tym się skończyło:) muszę się za to zabrać. maszyna przez pokrowiec może być świetną ozdobą i wcale nie trzeba jej chować:)

    OdpowiedzUsuń