sobota, 27 lipca 2013

Orzeżwiający koktajl czyli SMOOTHIE

    To coś pysznego i zimnego na upalne dni. Dzisiaj zrobiłam go na bazie zielonej herbaty, którą piję litrami oraz świeżych owoców. Akurat pod ręką znalazła się brzoskwinia i banan. Przepis na smoothie z zieloną herbatą podała na swoim blogu " Więcej pomysłów niż czasu " Justek i postanowiłam też spróbować. Wcześniej nie robiłam koktajlu na herbacie i niestety muszę przyznać, że wiele straciłam. Teraz za to, w okresie zbiorów różnych owoców, postaram się nadrobić  te kulinarne zaległości. Wczoraj rozpoczęłam kilkudniowy urlop, więc mam nadzieję częściej gościć na blogu.

smoothie z zieloną herbatą


PRZEPIS NA SMOOTHIE :

1 szklanka zimnej zielonej herbaty,
1 brzoskwinia,
1 banan,
1 łyżeczka miodu,
sok z cytryny,
kilka kostek lodu

Owoce miksujemy z herbatą, dodajemy miód i trochę soku z cytryny. Schładzamy kostkami lodu.



Pozdrawiam sedecznie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz