niedziela, 28 lipca 2013

Domowy salceson drobiowy

salceson drobiowy
    Wczoraj przygotowałam salceson z mięsa drobiowego. Przepis znalazłam w magazynie kulinarno-rozrywkowym "Babeczka" z 2007r. Jest to wyśmienita "wędlina" dla tych, którzy lubią jeść chudo i zdrowo.

PRZEPIS NA SALCESON DROBIOWY :
mięso drobiowe ok. 1,5 kg. ( nóżki, piersi, może być gulaszowe z indyka ),
przyprawy ( czosnek, sól, papryka ),
żelatyna 

Mięso kroimy w kostkę i mieszamy z przyprawami. Pozostawiamy na 3 godziny w lodówce. Następnie wsypujemy 3 łyżeczki żelatyny, mieszamy i umieszczamy w foremce do keksu. Foremkę wcześniej wykładamy folią aluminiową i zawijamy nią mięso od góry. Pieczemy 1 godzinę w piekarniku.
Mięso odwijamy z folii po całkowitym wystygnięciu. Ja włożyłam na całą noc do lodówki a dopiero dzisiaj wyjęłam z foremki. Kroimy w cienkie plasterki i podajemy z pieczywem.


S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!

1 komentarz: