wtorek, 19 czerwca 2012

Butelki decoupage

sok z buraków
       Po trzech dniach sok z buraków jest gotowy do spożycia. Można go przelać przez sitko do butelki lub dzbanka i przechowywać w lodówce. Sok ten jest doskonały na upały i dla osób, które mają mały procent hemoglobiny. Ja zaczęłam go pić  kilka lat temu  w czasie chemioterapii i tak mi zasmakował i pomógł,  że do dzisiaj z chęcią go robię. Jest to naturalny sposób na zdrowie.

 PRZEPIS :
1kg buraków
1,5 litra ciepłej, przegotowanej wody
2 ząbki czosnku
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka cukru
piętka chleba razowego

      Buraczki należy obrać, pokroić w plasterki i dać do dużego słoika lub kamiennego garnka. Zalać to ciepłą wodą i dodać czosnek, cukier, sól i piętkę chleba. W zależności od temperatury otoczenia  czekamy około trzech lub więcej dni.

      Wczoraj udało mi się dokończyć dekorowania butelki  techniką decoupage. Jest to mój ulubiony sposób na zdobienie różnych przedmiotów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz