piątek, 15 czerwca 2012

Kwiaty ręcznie robione

     Każdy kocha kwiaty. Najpiękniejsze są te, które podarowała nam natura czyli żywe, pachnące i piękne.
Czasami jednak, wykorzystując własną wyobraźnię i pracę rąk można samemu coś stworzyć. Dla mnie inspiracją była moja stara bluzka, która kolorem przypominała róże. Uwielbiam starym, zniszczonym przedmiotom przywracać nowe życie i dlatego postanowiłam wykorzystać tę bluzkę do zrobienia kwiatków. Liście zrobiłam z bibuły marszczonej a  łodyżki z drutu ogrodowego owiniętego bibułą.
Stary wiklinowy koszyczek pomalowałam farbą akrylową. Bukiecik uzupełniłam innymi roślinami.

z tej bluzki zrobiłam kwiatki

Na razie zrobiłam dwie wersje bukietu ale może niedługo powstanie trzecia wersja.



    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz