niedziela, 24 czerwca 2012

Torebki ręcznie robione

       Dzisiaj chciałabym zaprezentować moją skromną kolekcję torebek, które sama zaprojektowałam i wykonałam.

Biała torebka i kosmetyczka



Torebka ta zrobiona jest na szydełku z białej włóczki bawełnianej, którą otrzymałam ze starego swetra. Wnętrze torebki jest podszyte czarną satyną w białe kropki i posiada dwie kieszonki : jedna z zamkiem a druga na na telefon i inne rzeczy. Na uchwytach nawleczone są drewniane koraliki. Ozdobą torebki jest satynowa czarna wstążka .
Do wykonania kosmetyczki wykorzystałam rękaw swetra z pięknym warkoczowym wzorem. Zamykana na zamek błyskawiczny i ozdobiona kokardą.
Torebka ta doskonała jest na letnie dni i wakacyjne wypady.

Torebka i kapelusik
Torebka i kapelusik wykonane z włóczki bawełnianej w kolorze beżowym a wnętrze podszyte materiałem brązowym. Posiada dwie kieszonki.
Torebka z kotkami

Torebka uszyta jest ze starej spódniczki

Torebka w kratkę

Ta torebka jest zrobiona ze starego sweterka.
Torebka z rysunkiem
Torebka z jeansu
Torebka z jeansu
Torebka z jeansu - wnętrze

Pozdrawiam bardzo serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz