niedziela, 6 września 2015

Poduszki z sercami i serduszka -zawieszki

      Niedzielny poranek przywitał nas piękną choć bardzo wietrzną pogodą. 

widok z okna

I pomimo nieprzespanej nocy, nie czuję zmęczenia a wręcz przeciwnie, rozpiera mnie energia. Znalazłam nawet trochę czasu, aby pokazać  w mojej galerii poszewki na poduszki, jakie ostatnio uszyłam z resztek materiałów.
poduszki z sercami  ( przód )
 Do uszycia biało-czarnych poduszek użyłam bawełny. Wystarczyło mi nawet na kosmetyczkę.
poduszki i zawieszki- serca ( tył )

 Natomiast do kolorowych poduszek wykorzystałam satynę w kolorach : złotym i zielonym oraz czarny materiał z fakturą kwiatową. Są to tylko dwie poszewki, ale można je układać na 4 sposoby. Poniżej przedstawiłam trzy sposoby a jaki jest czwarty ?
satynowe poduszki 
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz