czwartek, 28 lipca 2016

Skromny, pyszny serniczek

Skromny, bo przygotowany tylko z trzech składników : jajek, serka i białej czekolady. Przepis znalazłam w internecie i od razu postanowiłam go wypróbować.




sernik z trzech składników
PRZEPIS NA SERNIK :

3 jajka,
120 g serka kremowego ( ja użyłam Bielucha ),
120 g białej czekolady

 Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej a następnie dodajemy do niej serek i mieszamy szpatułką. Do masy dodajemy żółtka i dalej mieszamy. Białka ubijamy na sztywną pianę. 1/3 część piany dajemy do masy serowej delikatnie mieszając a następnie przekładamy do masy resztę piany. Mieszamy aż składniki się połączą. Przekładamy do małej okrągłej foremki.  Pieczemy 15 minut w 170 stopniach , potem 15 minut w 160 stopniach. Nie wyciągamy ciasta od razu po upieczeniu, tylko jeszcze 15 minut musi pozostać w piekarniku.

Sernik jest bardzo delikatny i znika z talerzy w mgnieniu oka.



pomidory  na balkonie

Jest już późno, więc zmykam poczytać jeszcze przed snem, powieść mojej ulubionej pisarki.


Pozdrawiam i życzę miłych snów :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie proste przepisy :d
    Super pozdrawiam,
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń