niedziela, 29 września 2013

ciastka na niedzielę


springs na słodko
       Dzisiaj zapraszam na pyszne drożdżowe ciastka obtoczone w cukrze, cynamonie i cukrze waniliowym. Przepis na ten przysmak znalazłam na KOTLET.TV ale wcześniej zajadała się nim moja córka w jakimś lokalu. Dzisiaj córka leży chora i dlatego postanowiłam zrobić jej słodką niespodziankę. Niektórzy z moich domowników nie przepadają za cynamonem, inni ograniczają spożycie glutenu więc spożycie sporej ilości kalorii przypadnie córce i mnie :) No ale cóż, nie codziennie można jeść coś tak pysznego a do tego na ciepło.Tak naprawdę jest to czeski przysmak o nazwie Trdlo. 
Przepis można znaleźć na : kotlet.tv/trdlo-staroceske-trdelnik-wegierski-kurtoskalacs 



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę taki smakołyk, wygląda przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest przepyszny i chyba mało kaloryczny. Produkcja tch rurek wygląda może skomplikowanie ale robi się je bardzo szybko. Wczoraj znowu je upiekłam ale z podwójnej porcji. Kilka rurek nie obtaczałam w cukrze i cynamonie ale zaraz po upieczeniu posmarowałam miodem i posypałam kokosem. PYCHA !!!! Można też polać czekoladą POLECAM :) Pozdrawiam

      Usuń