sobota, 28 września 2013

Dzianinowa tunika i komin

     W moim ulubionym ciucholandzie w każdy wtorek wszystkie rzeczy są sprzedawane  po złotówce. Czasami udaje mi się do niego zajrzeć i kupić coś naprawdę fajnego. Ostatnio kupiłam sukienkę dzianinową i od razu wiedziałam w co ją przekształcę. Powstał z niej szal kominowy i tunika .


Mojej psince od razu przypadła do gustu.
Sukienka miała również dzianinową halkę z której uszyłam szal kominowy.




 Górę sukienki nie zmieniałam tylko przycięłam. Z dołu sukienki wycięłam pas dzianiny aby wykorzystać orginalne wykończenie i zszyłam obie części. Dolną część tuniki zszyłam pod kątem aby powstały dłuższe boki.



ubrana w tunikę i komin
ubrana w tunikę
Tak więc za 1 złotówkę mam cieplutką tunikę i komin.
Pasek również kosztował 1 złoty ale był kupiony wcześniej.

Pozdrawiam cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz