wtorek, 14 stycznia 2014

CZTERY PORY ROKU - obrazy olejne

     Witam bardzo serdecznie. Jest to mój pierwszy wpis na blogu w tym roku, więc chciałabym podziękować wszystkim, którzy poświęcali swój czas i zaglądali w ubiegłym roku do mojej galerii. Dziękuję także za miłe komentarze, które zawsze dodają skrzydeł. Dla mnie niestety początek nowego roku to zmaganie się z chorobą i mam nadzieję, że teraz będę miała więcej siły i czasu do umieszczania nowych wpisów na blogu. Zapraszam więc do zaglądania do mojej blogowej galerii. A dzisiaj  chciałabym pokazać  obrazy olejne przedstawiające "CZTERY PORY ROKU". Namalowałam je bardzo dawno temu dla znajomej mieszkającej w Niemczech. Niestety w tamtych czasach nie miałam jeszcze aparatu cyfrowego, co więcej, nie przypuszczałam nawet, że będę kiedyś prowadziła bloga. Zdjęcia obrazów są więc złej jakości ale umieszczam je w galerii z dwóch powodów. Po pierwsze : żeby nie zapomnieć, że coś takiego kiedyś malowałam a po drugie : minął kolejny rok.

WIOSNA -obraz olejny ( oryginał )

LATO - obraz olejny ( oryginał)

JESIEŃ - obraz olejny (oryginał)

ZIMA - obraz olejny ( oryginał )
 Tęsknię za taką zimą jak na ostatnim zdjęciu a Wy ?

POZDRAWIAM !!!

1 komentarz:

  1. Za taką zimą będę tęsknić, gdy nie będę musiała nigdzie dalej wyjeżdżać. Teraz nie tęsknię, bo zamierzam jeździć tramwajem i autobusem do malutkiego Tadzia i Asi, a taki śnieg jak pamiętam z dojazdów do pracy był powodem różnych komplikacji w podróżowaniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia -Ania

    OdpowiedzUsuń