czwartek, 6 marca 2014

Recykling na potrzeby własne i deser

    Dzisiaj tak na szybko chciałam pokazać, co udało mi się zrobić w chwilach wolnego czasu. Nazbierałam już sporo niepotrzebnych  rzeczy, które zajmują miejsce w szafie i postanowiłam to zmienić. Na dobry początek poszedł rozpinany sweterek ( nowy ale o kilka rozmiarów za duży ), kupiony w ciucholandzie ze względu na fajną włóczkę. Sprułam go i rozpoczęłam robić na drutach nowy sweterek. Nie wiem jeszcze jaki będzie efekt końcowy, ale  mam nadzieję, że uda mi się go wydziergać w całości.

Następnie przerobiłam bluzkę  na dwustronny komin, który będzie idealnie pasował do jednobarwnych bluzek.



A na podwieczorek, w nagrodę za pracowity dzień, zrobiłam deser jogurtowo- jabłkowy według przepisu pani Ewy Chodakowskiej. Dokonałam jednak małej zmiany składników a mianowicie orzechy zamieniłam rodzynkami ponieważ takich rarytasów w kuchni dzisiaj nie miałam.
deser jogurtowo-jabłkowy
Jabłko pokroiłam w kosteczkę. 5 łyżek jogurtu naturalnego wymieszałam z 1/2 łyżeczką miodu i szczyptą cynamonu. W szklance układałam warstwami  : jabłka, kilka rodzynek, schłodzony jogurt... a na samą górę dałam pestki z jabłka, którymi czasami lubię się zajadać. Słyszałam, że mają właściwości antynowotworowe.
 Deser jest bardzo smaczny i zdrowy.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz