sobota, 24 listopada 2012

Świąteczna dekoracja ściany

    Aż wierzyć się nie chce, że dokładnie za miesiąc obchodzić będziemy wigilię Bożego Narodzenia. Myślę, że najwyższy czas pomyśleć o tym, jak te święta spędzimy, jakie prezenty damy naszym najbliższym i jak przygotujemy nasz Dom. Mam na myśli nie tylko sferę duchową ale również wystrój mieszkania. Dzisiaj chciałabym pokazać świąteczną makatkę, którą wczoraj uszyłam.

świąteczna makatka


Do uszycia tej makatki wykorzystałam materiały, które od dawna zalegały w mojej szafie: jeden z motywem świątecznym a drugi to złota satyna. Całość jest od spodu usztywniona a motyw choinki  oraz serduszka są wypełnione ocieplaczem.
Dolne serduszko jest zawieszone na guziku, można je zdjąć i podarować ukochanej osobie.

świąteczny obrus
Z resztek matriału udało mi się jeszcze uszyć kwadratowy obrus na stół :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli

2 komentarze:

  1. Super prezent, chciałabym taki dostać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Basiu za miły komentarz. Właśnie do Ciebie pofrunie mój aniołek z masy solnej. Mam nadzieję,że będzie się podobał :)

      Usuń