czwartek, 30 maja 2013

Ciasto z ciepłymi lodami i galaretką

Dzisiaj zapraszam na kolejną wersję ciasta z ciepłymi lodami a jutro podam przepis na ciasto, które wymyśliła i zrobiła moja córka na swoje kolejne urodziny. 

ciasto z ciepłymi lodami i galaretką
PRZEPIS NA CIASTO Z CIEPŁYMI LODAMI I GALARETKĄ :
biszkopt z 4 jajek,
opakowanie ciepłych lodów ( 12 sztuk ),
1/2 litra śmietanki kremówki 30%.
4 galaretki truskawkowe

Tym razem wykorzystałam ciepłe lody pakowane po 12 sztuk w opakowaniu, przecięłam je na pół i ułożyłam na biszkopcie z 4 jajek.

Następnie dwie galaretki truskawkowe rozpuściłam w 1 szklance gorącej wody i ostudziłam je.
1/2 litra śmietanki kremówki 30% ubiłam i połączyłam z galaretkami ( najpierw trochę śmietanki dałam do galaretek, żeby się nie zważyło a potem te galaretki wlałam do śmietanki i chwilę ubijałam).
Masę truskawkaową wylałam na biszkopt z lodami i włożyłam do lodówki. Dwie galaretki truskawkowe zrobiłam według przepisu i kiedy galaretki tężały wylałam je na ciasto i znowu do lodówki.

S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz