sobota, 25 maja 2013

Czarno - białe korale ręcznie robione


korale czarno-białe ręcznie robione


     Te korale zrobiłam na specjalne zamówienie dla koleżanki mojej córki. Ostatnio mam bardzo mało czasu, dlatego cieszę się podwójnie, że dzisiaj udało mi się je skończyć. Mam nadzieję, że będą się podobać.
A tak naprawdę to większość dzisiejszego dnia spędziłam w kuchni. Na obiad, ku ogromnej radości mojej rodzinki zrobiłam canelloni, co zajęło mi o wiele więcej czasu niż podane było na opakowaniu. Najważniejsza jednak była satysfakcja, że wszystkim smakowało. Potem, z racji jutrzejszego święta zabrałam się za pieczenie ciast. Jedno dla mojej kochanej mamusi a drugie dla moich kochanych dzieci. Jutro zapraszam na jedno ze świątecznych ciast czyli gruszki w czekoladzie.

Pozdrawiam cieplutko !




1 komentarz:

  1. Przyjemna kolorystyka :) Właścicielka na pewno będzie nosić je z tak samo wielką chęcią, jak ja swoje :D

    OdpowiedzUsuń