niedziela, 6 października 2013

Firanki do kuchni

   Dzisiaj po raz pierwszy po kilkudniowej przerwie jestem przy komputerze i muszę przyznać, że jestem szczęśliwa. Lubię zaglądać na różne blogi i zachwycać się  pięknymi rzeczami stworzonymi własnoręcznie przez blogerki. Jest to dla mnie szczególny czas, kiedy mogę trochę odetchnąć i nabrać siły. Ostatnio byłam na urlopie i wykorzystałam go maksymalnie malując ściany w kuchni,  ścianę pokoju i przedpokój.  Przy okazji chciałam  zaprezentować firanki do kuchni uszyte przeze mnie a które zawiesiłam wczoraj w oknie.



  Te firanki również własnej produkcji miałam zawieszone ostatnio.


A te uszyłam jakieś 10 lat temu z białego prześcieradła. Wzory zrobiłam za pomocą farbek do tkanin. Brzegi obszyłam zieloną lamówką.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz