środa, 16 października 2013

Odnowiona szafa

      Dzisiaj chciałabym pokazać szafę w przedpokoju, którą ostatnio odnowiłam. Po raz pierwszy malowałam ściany  farbą lateksową a przy okazji pomalowałam także szafę w przedpokoju. Na opakowaniu farby było napisane, że można pokrywać nią drewno. Bardzo chciałam aby szafa i ściany stanowiły całość, więc nie zastanawiając się długo pomalowałam wszystko. Drzewko pomalowałam farbą lateksową w kolorze pachnącego cynamonu i chociaż nie pachnie cynamonem, to podoba mi się ten kolor. W tym właśnie kolorze pomalowałam dwie ściany pokoju. A tak wygląda odnowiona szafa :)

szafa przed metamorfozą : 

szafa po pomalowaniu farbą lateksową :

 gałązki  w wazonie  na szafie :



Jeszcze tylko muszę pomalować wszystkie drzwi i gotowe. 
Jak Wam się podoba ?

Pozdrawiam serdecznie :D


1 komentarz: