czwartek, 5 grudnia 2013

Drzewko dekoracyjne z perełkami

drzewko dekoracyjne
      Wczoraj udało mi się skończyć kolejne drzewko do dekoracji mieszkania. Wszechobecne kule styropianowe nie pozwalają mi przejść obojętnie obok siebie. W głowie kłębi mi się mnóstwo pomysłów jak te kule ozdobić, tylko z czasem gorzej. Pomysł na kulę z perełkami podpatrzyłam w internecie i bardzo mi się spodobał.
Wykorzystałam do tej dekoracji :
kulę styropianową, 
papierowy ręcznik kuchenny ( z jednego listka powstały cztery białe ślimaczki ),
perełki ( 50 sztuk ),
klej na gorąco,
kawałek gałązki znalezionej w trawie podczas spaceru z pieskiem ),
stara doniczka,
gips,
mech zakupiony w kwiaciarni
oraz kawałek wstążki z ulubionego słomkowego kapelusza.

A takie kulki,  już gotowe do zawieszenia  na choince, kupiłam na targu . Komplet 4 sztuk kosztował jedynie 1 zł. Nabyłam więc dwa komplety, bo więcej nie było. 


Od razu zmyłam z kulek wszystko co nie było styropianem.


Myślę, że gwiazdki wykorzystam do świecy, którą mam zamiar zrobić.
A co zrobię z kulek ??? Pokażę w najbliższych postach.

Pozdrawiam cieputko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz