niedziela, 1 grudnia 2013

Wieniec adwentowy z masy solnej

   
wieniec adwentowy z masy solnej
         W tym roku na czas Adwentu przygotowałam wieniec z masy solnej. Kiedyś kupiłam w kiosku małe, cienkie, czerwone świeczki i postanowiłam je wykorzystać właśnie do tego wieńca. Podstawki do świeczek zrobiłam z nakrętek wypełnionych gipsem i przykleiłam je klejem na gorąco.


Dla większego bezpieczeństwa wieniec umieściłam w miseczce wypełnionej kamyczkami.


Z reszty masy solnej udało mi się zrobić dekoracyjne pierniki.
Jeszcze tylko wstążki i gotowe do zawieszenia na choince .
pierniki z masy solnej
Niektórzy z mojej rodzinki myśleli, że to pierniki do zjedzenia :))

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających moją galerię
i dziękuję za miłe komentarze . 

1 komentarz:

  1. śliczny wieniec <3 :-) przy okazji mam inspiracje na pierniki :):):):):)

    OdpowiedzUsuń