niedziela, 9 lutego 2014

Kruche ciasteczka z czekoladą

kruche ciasteczka z czekoladą i rodzynkami
      Witam niedzielnie. Dzisiaj do kawusi proponuję kruche ciasteczka z czekoladą i rodzynkami.  Do upieczenia tych ciasteczek zainspirował mnie blog Diana Art, którego właścicielka robi przepiękne rzeczy oraz smaczne wypieki. Przypomniałam sobie, że również kiedyś piekłam podobne ciasteczka. Ciastka są bardzo maślane i bez proszku do pieczenia.

PRZEPIS NA KRUCHE CIASTKA Z CZEKOLADĄ :

250g masła,
250g mąki,
100g cukru pudru,
szczypta soli,
czekolada biała i mleczna,
trochę rodzynek

Masło, cukier, mąkę i szczyptę soli dokładnie razem mieszamy. Blachę wykładamy papierem do pieczenia i układamy spłaszczone kulki z ciasta w większych odległościach. Na górę  Z podanych składników wyszło 18 dużych ciastek o średnicy około 9 - 10 cm.  Pieczemy 10 -12 minut  w temperaturze 180 stopni. 

S-M-A-C-Z-N-E-G-O   !!!

2 komentarze:

  1. Ja tu się dietuje a tu takie pyszności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kilka ciasteczek nie zaszkodzi :-) Słyszałam nawet o diecie ciasteczkowej :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

      Usuń