niedziela, 2 lutego 2014

Czapka i ciepła spódniczka

      Na zimowe dni uszyłam dla córki spódniczkę z ciepłego materiału a dla siebie zrobiłam czapkę z pomponem. Spódnicę uszyłam według własnego projektu i wykroju.

szara spódnica
 Czapkę zrobiłam na drutach 3,5 z norweskiej włóczki RAGGEGARN ( 60% Ull, 20% Acryl, 20% Nylon).
Pompon uszyłam ze sztucznego futerka, które pozostało mi po dawnej kurtce. Już tak mam, że nie wyrzucam czegoś, co może jeszcze się przydać.
czapka z pomponem

A do niedzielnej kawy upiekłam po raz kolejny kokosanki ale spody ciastek są z kawałków wafli. Przepis na kokosanki zamieściłam  na blogu w sierpniu 2012roku.



 Na koniec pochwalę się wczorajszymi zakupami w Lidlu. Jest to zestaw nici do szycia.  Mnie najbardziej zainteresowały nici z efektem połysku i przeźroczyste. W zestawie są jeszcze nici elastyczne i do dżinsu. Polecam wszystkim szyjącym :)

Pozdrawiam serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz