poniedziałek, 9 czerwca 2014

Lalka i sałatka na upalny dzień

    Od dawna nosiłam się z zamiarem uszycia lalki i udało się :) Dzisiaj przedstawiam moją pierwszą uszytą i wymyśloną przeze mnie lalkę. Kiedy była już uszyta stwierdziłam, że popełniłam wiele błędów (np.zbyt długie ręce), ale szkoda było cokolwiek zmieniać. Antosia, bo tak ją nazwałam ma 40 cm wysokości.  Muszę jeszcze tylko doszyć parę ubranek na wakacyjne wypady.

lalka ręcznie wykonana

Antosia odpoczywa na balkonie
 A na obiad zrobiłam sałatkę z kurczakiem i ananasem. Doskonała na upalne dni i przyjęcia. Przepis dostałam od koleżanki i zarazem fantastycznej kucharki.

PRZEPIS NA SAŁATKĘ Z KURCZAKIEM I ANANASEM :
500gr  makaronu,
2 pojedyncze filety z kurczaka,
30 dag szynki konserwowej,
1 puszka kukurydzy,
majonez,
olej rzepakowy,
przyprawy : majeranek, pieprz, sól, maggi, papryka, trochę vegety,

Makaron gotujemy w osolonej wodzie. Filety kroimy w kosteczkę i macerujemy w przyprawach i oleju.
Szynkę kroimy również w kosteczkę. Rozgrzewamy patelnię i wrzucamy na nią pokrojony filet z kurczaka, i smażymy. Wszystkie składniki sałatki mieszamy razem i dodajemy majonez. Sałatkę można jeść na ciepło ale najlepiej smakuje na zimno.

S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!

Pozdrawiam upalnie i życzę udanego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz