piątek, 23 października 2015

Decoupage i sałatka z selerem

     Moje zamiłowanie do ciągłego ozdabiania wszelakich butelek i pojemników nie opuszcza mnie. Ilekroć dostaję od znajomych jakąś butelkę, od razu przystępuję do pracy, chociaż obiecywałam sobie wiele razy, że z tym skończę. Oto ostatnie moje twory :


pojemniki na kawę i herbatę

A do ozdobienia tej butelki zainspirowała mnie pościel kupiona ostatnio w Lidlu.




Chciałabym również zachęcić do zrobienia pysznej sałatki z selerem ze słoiczka. Przepis znalazłam na kalendarzu - zdzieraku.


sałatka z selerem
PRZEPIS NA SAŁATKĘ Z SELEREM :

1 słoiczek selera,
1 pęczek rzodkiewek,
3 jajka ugotowane na twardo,
200 g szynki konserwowej,
1 puszka kukurydzy,
150 g żółtego sera,
natka pietruszki,
sól,
pieprz,
2-3 łyżki majonezu.

Jajka gotujemy i kroimy w kostkę. Szynkę, rzodkiewkę, ser żółty również kroimy w kostkę. Seler i kukurydzę odcedzamy. Pietruszkę należy posiekać. Wszystkie składniki łączymy razem dodając majonez i przyprawy. 



Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz