piątek, 2 października 2015

Szydełkowe żółwiki


szydełkowy żółwik


   Pewnego razu mała dziewczynka o imieniu Kinga zgubiła swojego ulubionego żółwika. Bardzo płakała z tego powodu a moja córka poprosiła mnie o zrobienie takiego żółwika. Znalazłam resztki kolorowej włóczki i spróbowałam. Niby zwykła maskotka ale zrobiona z sercem. Radość dziewczynki była tak wielka, że dostałyśmy od niej piękne podziękowanie.



Okazuje się, że Kinga ma niesamowity talent plastyczny a do tego doskonale uchwyciła podobieństwo żółwika. Szczególnie urzekły mnie te OCZY !
Tak jakoś podniosło mnie to na duchu, że postanowiłam zrobić jeszcze więcej żółwików i może inne zwierzaki. Może znajdzie się ktoś, kto zechce przygarnąć żółwika ?

szydełkowy żółwik

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz