czwartek, 4 października 2012

JAMNIK ochraniacz pod drzwi

ochraniacz pod drzwi
    Z resztek materiału z którego uszyłam pokrowce na krzesła  zrobiłam wczoraj długiego pieska-jamniczka. Jego przeznaczeniem miało być odpoczywanie pod drzwiami i chronienie przed przeciągami ale dzisiaj widzę, że nasza psinka zaprzyjaźniła się z nim na całego. Trzyma go mocno łapkami aby jamniczek nie uciekł :) Moim zamiarem było połączenie funkcjonalności i dekoracji w jedno.

Wnętrze pieska wypełniłam ocieplaczem ze starej kurtki zimowej.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i czekam n inne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie takiego ochraniacza się spodziewałam, ale faktycznie taką funkcję on może pełnić. Ogólnie ja także swojemu psiakowi zamawiam całą masę różnych rzeczy. Najchętniej to ze sklepu https://sklep.germapol.pl/ gdzie jest cała masa najróżniejszych kosmetyków dla psów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie pozostał mi tylko ten uszyty JAMNICZEK, ponieważ nasza psinka odeszła już do "psiego raju". Przeżyła z nami 14 wspaniałych lat.Jest nam bardzo smutno bez niej :(

      Usuń