czwartek, 18 kwietnia 2013

Torba i kosmetyczka z motywem kwiatowym


  To chyba zasługa pięknej pogody, że postanowiłam wrócić do motywów z kwiatami. Kilka skrawków materiału zakupionego w SH, które zwróciły moją uwagę ze względu na kolorystykę, fakturę i piękny wzór, wykorzystałam wczoraj do uszycia torby i kosmetyczki.
Inne materiały poczekają na swoją kolej a nazbierało ich się, nazbierało...

kwiecista torba i kosmetyczka



Do uszycia torby wykorzystałam też fragmenty z innej, zniszczonej torebki, przeznaczonej do wyrzucenia a mianowicie : zamki, uchwyt, metalowe części oraz część szarego skóropodobnego materiału.
Wnętrze powstało z czarnej podszewki ze starej spódniczki. W ten oto sposób powstała kolejna torba do mojej kolekcji całkiem niskim nakładem finansowym :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie !!!



2 komentarze:

  1. Wyszła rewelacyjnie :) i pomyśleć, że torebka, z której odzyskałaś tyle elementów mogła wylądować w koszu :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Trudno rozstać się z czymś bardzo lubianym, nawet jak ma już swoje lata i wady ;)

      Usuń