poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wiosenna niespodzianka

    Dzisiejszy dzień od samego rana zapowiadał się wspaniale. Można było poczuć wiosnę bo i słońce świeciło, ptaszki śpiewały a na dodatek zrobiło się cieplej, i właśnie dzisiaj otrzymałam miłą przesyłkę - niespodziankę od Justka, która prowadzi bloga : WIĘCEJ POMYSŁÓW NIŻ CZASU.

torba
Pięknie zapakowana paczuszka zawierała śliczną torbę w biało - czarne desenie  z czarnym guzikiem. Torba jest bardzo starannie uszyta, ma czarną podszewkę oraz kieszonkę z zamkiem i drugą kieszeń na komórkę i inne drobiazgi. JEST PO PROSTU PIĘKNA !!! DZIĘKUJĘ  Ci z całego serca . Torba od razu przypadła mi do gustu, ponieważ pasuje doskonale do kolorystyki moich ubrań. Moi domownicy też są nią zachwyceni a dzisiaj nawet przeszła bardzo pomyślnie test na mieście. Myślę,że inne moje torby pójdą w kąt. Sprawdza się powiedzenie " miłe wiosny początki " :)

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. 

Pozdrawiam serdecznie :D   

1 komentarz:

  1. Cieszę się ogromnie, że trafiłam w gusta! Mam nadzieję, że torba posłuży Ci przez jakiś czas :) i faktycznie okaże się "jaskółką", która jednak wiosnę uczyni :D

    OdpowiedzUsuń