niedziela, 16 czerwca 2013

Koniec candy

     W związku z brakiem komentarzy do postu  " To już roczek " ogłaszam koniec candy. Naszyjnik, który był nagrodą dla jednego czytelnika , powędruje w związku z małym zainteresowaniem moim blogiem na cele charytatywne. Trochę mi smutno, że nie pojawił się nawet jeden komentarz. Zastanawiam się, czy coś nie tak z moim blogiem ? Czy jest aż tak nudny i beznadziejny ?
Dla poprawienia sobie humoru zrobiłam kawkę latte macchiato, moją ulubioną. Ciasta brak, ponieważ wszyscy u mnie dbają o linię.

kawa latte macchiatto
A wzorek na piance zrobiłam z szablonu zakupionego w EMPiKu.

szablon metalowy
Kawa z kwiatkiem od razu podniosła mnie na duchu. 


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Nie, absolutnie nie. Blog nie jest beznadziejny tylko cudowny, koraliki też były ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog Ci się podoba. Pozdrawiam z całego serca :)

      Usuń