wtorek, 11 czerwca 2013

To już ROCZEK !!!

    Ostatnio mam tyle obowiązków na głowie, że zapomniałabym o pierwszych urodzinach mojego blogu.
Cieszę się ogromnie, że udało mi się doczekać tej rocznicy, chociaż z początku miałam wątpliwości czy to mam sens. Dziękuję wszystkim, którzy choć na chwilkę zatrzymali się w mojej galerii i za miłe komentarze, które podtrzymują mnie na duchu.
Z tej właśnie okazji chciałabym obdarować jedną osobę naszyjnikiem z włóczki, który ostanio zrobiłam.

Wśród osób, które skomentują ten post i wkleją informację o moim CANDY na swoim blogu rozlosuję w obecności mojej rodzinki ten naszyjnik w dniu 16 czerwca. Czytelnicy, którzy nie prowadzą bloga również mogą komentować ale prosiłabym je o pozostawienie jakiegoś namiaru na siebie.

Pozdrawiam cieplutko :D

3 komentarze:

  1. Ojej ojej, wiem, że już mam... ale przecież to zupełnie inne kolory, a tamten naszyjnik biega ze mną ostatnio wyjątkowo często i na dwóch egzaminach przyniósł mi już szczęście! :D
    W zasadach nie jestem wykluczona, więc szczęścia spróbuję i bannerek na blogu zamieszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie! przy wklejaniu bannerka dostrzegłam datę :< wtedy sesjowałam :D Wybacz mi spam ;*

      Usuń
    2. Nic się nie stało :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

      Usuń