sobota, 16 maja 2015

Brązowa torebka & pietruszkowy napój

      Oto kolejna z torebek uszytych ostatnio przeze mnie. I tym razem posłużyłam się recyklingiem, a mianowicie wykorzystałam pasek ze starej, zniszczonej już torebki a samą torebkę uszyłam ze spódniczki. Materiału było dużo, więc powstała jeszcze kosmetyczka.

brązowa torebka i kosmetyczka
 Chciałabym zaproponować zrobienie na upalne dni napoju z ogromną ilością witaminy C. W jednej z audycji radiowych usłyszałam przepis na ten napój i dzisiaj go wypróbowałam. Mnie osobiście bardzo smakuje ( rodzince trochę mniej ze względu na pietruszkę ), ale najważniejsze, że jest zdrowy. W przyszłości dodam do napoju trochę liści mięty i być może przekonam tym rodzinkę do tego napoju :).

pietruszkowy napój

PRZEPIS NA PIETRUSZKOWY NAPÓJ :
pęczek natki zielonej pietruszki,
1 i 1/2 cytryny lub pomarańczy obranej ze skórki i pestek,
80 g miodu,
1/2 litra przegotowanej zimnej wody,
kostki lodu

Listki z pietruszki , cytrynę oraz miód miksujemy blenderem a następnie dodajemy wodę. Przelewamy do szklanek i wrzucamy kostki lodu.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanej niedzieli :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz