czwartek, 14 maja 2015

Tunika ręcznie malowana

Dzisiaj udało mi się skończyć tunikę, którą wymyśliłam sobie na upalne dni. 

tunika z polnymi kwiatkami ( przód )
tunika z polnymi kwiatkami  ( tył )
  Z kawałka białego materiału zrobiłam wykrój tuniki a następnie farbami do tkanin namalowałam kwiatki. Malowałam w taki sposób, aby uzyskać efekt akwarelki. Korzystałam również z pisaków do tkanin. Motylki przykleiłam techniką decoupage. Wszystko mocno zaprasowałam gorącym żelazkiem a następnie zszyłam tunikę.Ciekawa jestem, jaka będzie wytrzymałość tego malowidła na bluzce po praniu ? 


Dzisiaj również upiekłam chleb żytni na zakwasie oraz ciasteczka owsiane z bananem i żurawiną.
Przepis na chleb żytni umieszczę na blogu jutro, ponieważ jest już późno i pora iść spać :)

ciastka owsiane z bananem i żurawiną
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłych snów !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz