poniedziałek, 18 maja 2015

Tunika w paski


tunika w paski z recyklingu
    Odwiedzając ciucholandy przeważnie szukam czegoś ekstra, co mogłabym wykorzystać w moich pracach. Zdarza się np. ciekawy materiał, jakieś dodatki na odzieży, pasmanteria, itp. Ostatnio kupiłam ogromną bluzę uszytą z przyjemnego materiału w mojej ulubionej kolorystyce. Sprzedawczyni spojrzała kątem oka na mnie, trochę zdziwiona, jakby chciała zapytać, czy wiem jaki to rozmiar ? Mając maszynę do szycia zawsze można coś przerobić i ja to uwielbiam. Oto moja nowa- stara tunika :

 Ta przeróbka nie wymagała dużego nakładu pracy. Najpierw obcięłam rękawy, zostawiając trochę na podwinięcie.

 Następnie obcięłam nadmiar materiału z boków bluzy i zszyłam boki.


Dół bluzy i podkrój szyi zostawiłam oryginalne. Ręcznie podwinęłam materiał przy rękawkach i tunika gotowa.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz