środa, 12 listopada 2014

Nowe ubranka dla lalek i turkusowy deser

    Prawdą jest, że im człowiek starszy, tym bardziej dziecinnieje. Tak jest chyba w moim przypadku, ponieważ postanowiłam wymienić ubranka lalkom i zabrałam się do szycia wykorzystując recykling. Przedstawiam więc dzisiaj moje ukochane lalki w nowych ciuszkach.

Marysia uwielbia poranne bieganie i uszyłam jej strój sportowy.

Marysia w dresiku
Monika uwielbia spacerować z pieskiem :) Dostała więc jeansową kurtkę i spódniczkę, szary sweterek oraz czarne getry.
Monika na spacerku
Monika
Matylda natomiast to urodzona arystokratka. Dostała w prezencie długą sukienkę i sweterek.
Matylda w sukience

A na podwieczorek proponuję szybki deser, bardzo łatwy do zrobienia.



PRZEPIS NA SZYBKI DESER :
2 galaretki ( ja miałam turkusowe ),
3 szklanki wody,
żelki do dekoracji,

Galaretki rozpuścić w 3 szklankach gorącej wody. Lekko tężejące galaretki zmiksować do konsystencji pianki i przelać do pucharków. Schłodzić w lodówce około 1 godziny. Udekorować .

S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!


Oj, jak dobrze być na urlopie:)  Pozdrawiam serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz