środa, 25 lutego 2015

Będzie sukienka i 7 dzień

     Niedawno udało mi się kupić materiał  o nazwie PUNTO  w bardzo atrakcyjnej cenie ( 6 zł. za metr ). Niestety ostał się w sklepie tylko kolor śliwkowy, który uwielbiam, a do tego  materiału było jeszcze tylko 2,5 metra. Może uda się jeszcze kiedyś nabyć ten materiał w innych kolorach np. czerni lub szarości. Będąc szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka, zaczęłam snuć wizje co by tu uszyć. Kupiłam czasopismo z wykrojami i rozpoczęłam moją przygodę z szyciem sukienki. Dzisiaj rano zrobiłam wykroje z materiału i mam nadzieję, że w ciągu kilku dni coś uszyję. Ale czy będzie pasowało?


Sukienka będzie jednobarwna.

  7 DZIEŃ :
Na kolejny dzień postu na obiad zrobiłam pierogi ruskie. Gęsta 18% śmietana jest dodatkiem do pierogów a w duecie smakują znakomicie.

pierogi ruskie
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz