czwartek, 19 lutego 2015

Piesek z materiału dla Michałka

Nie każdy może mieć żywego pieska w domu, ale każdy może zostać właścicielem takiego pieska.
miękka zabawka  (piesek )
 Pieska i legowisko uszyłam według mojego projektu z miękkiej bawełny i wypełniłam ociepliną.

Michałek bardzo kocha pieska swoich dziadków,dlatego postanowiłam zrobić mu niespodziankę.

         Wczoraj wraz z rodziną zrobiliśmy postanowiene wielkopostne a mianowicie, że przez 40 dni będziemy jeść obiady bezmięsne. Mam nadzieję, że nie braknie mi pomysłów na smaczne i wartościowe dania obiadowe. Jedynie niedziele będą wyjątkiem. w miarę możliwości będę umieszczała na moim blogu co ugotowałam w danym dniu. Proszę również o ciekawe propozycje na bezmięsny obiad.  A oto co dzisiaj ugotowałam.

2 DZIEŃ :



 Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz