poniedziałek, 23 lutego 2015

Urodzinowy prezent i 5 dzień

        To drzewko dekoracyjne z satynowymi czerwonymi różami, zrobiłam na prezent urodzinowy dla szwagierki.

dekoracyjne drzewko z różami

 5 DZIEŃ :
Na dzisiejszy obiad wymyśliłam pulpety z czerwonej soczewicy w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną.
pulpety z czerwonej soczewicy 
PRZEPIS NA PULPETY Z CZERWONEJ SOCZEWICY :
1 szklanka czerwonej soczewicy,
1 mała cebulka,
1 jajko,
3 ząbki czosnku,
trochę tartej bułki,
1 łyżka mąki ziemniaczanej,
sól,pieprz

Soczewicę ugotowałam ( ok.12 minut ) i przelałam przez sitko aby pozbyć się nadmiaru wody. Następnie zmiksowałam soczewicę wraz z cebulką. Dodałam trochę tartej bułki, mąkę ziemniaczaną, jajko i przyprawy. Łyżeczką nabierałam małe porcje masy robiąc kuleczki, które obtaczałam w mące i smażyłam na patelni . Na końcu zrobiłam sos pomidorowy z passaty i włożyłam do niego pulpety.
Danie wyszło bardzo smaczne chociaż daleko im do pulpetów mięsnych.


Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz