czwartek, 12 lutego 2015

Nowe podusie

poduszki w kratkę
     Już dawno obiecałam sobie, że każdą wolną chwilkę poświęcę na malowanie, rysowanie, rzeźbienie bo to kocham robić. Ale jak zajrzę do mojej szafy i widzę sterty różnorodnych materiałów, serwetek do decoupage i innych przeróżnych rzeczy to po prostu robi mi się żal i wymyślam nowe przedmioty, które z kolei znowu zajmują miejsce w mieszkaniu albo przybierają postać prezentów dla znajomych i rodziny. Cieszę się, jak mogę komuś sprawić radość. Czas jednak szybko ucieka a w głowie mam mnóstwo pomysłów na obrazy. Chciałabym zdążyć przelać je na płótno albo papier.  Dzisiaj  przedstawiam trzy poduszki, które ostatnio uszyłam z lnianej spódniczki w kratkę. Do krateczki dołożyłam białe płótno, tasiemki w ząbki, parę guzików i wyszły trzy pasujące kolorystycznie do pokoju poduszki. Z resztek udało się jeszcze uszyć zawieszki -serduszka .



Pozdrawiam serdecznie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz