środa, 22 sierpnia 2012

Kaszka kuskus z warzywami

Dzisiaj mój kochany mężuś wrócił z zagranicznej podróży i na przywitanie ugotowałam jego ulubiony obiad.
Zrobiłam kaszkę kuskus z warzywami i kotlet z piersi kurczaka. Obecnie jest moda na gotowanie z podaniem kosztów przygotowania dania. Mnie cały obiad dla 4 osobowej rodziny kosztował 14 zł..

Składniki :
4 małe piersi z kurczaka ( 80 dag. )
kaszka kuskus,
1 cukinia ok.25dag.
1 cebula,
1 marchewka,
3 ząbki czosnku,
1 papryka czerwona,
1 papryka stożkowa,
2 pomidory,
1 duże jajko,
trochę mleka,
trochę mąki,
pieprz,
sól,
trochę lubczyku, rozmarynu
olej rzepakowy


Cebulę, czosnek, marchewkę i cukinię cienko kroimy.



Na patelni rozgrzewamy olej i wrzucamy pokrojone warzywa. Dusimy około 5 minut.


Następnie dodajemy pokrojone papryki i pomidory.
Doprawiamy solą, pieprzem, lubczykiem i rozmarynem.
Dalej dusimy pod przykrywką aż warzywa będą miękkie.

W osobnym naczyniu kaszkę kuskus przyrządzamy według przepisu na opakowaniu.
Gdy kaszka pęcznieje smażymy kotlety drobiowe.
Ja najpierw rozbijam tłuczkiem, przyprawiam solą, pieprzem i vegetą a następnie panieruję mąką i moczę w roztrzepanym jajku z mlekiem. Smażę na oleju rzepakowym.

 Gotową kaszkę kuskus mieszamy z warzywami .
Podajemy z kotletem.


S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz