niedziela, 29 marca 2015

Niedziela Palmowa i sernik

    Dzisiaj Niedziela Palmowa i rozpoczyna się Wielki Tydzień, więc moje bytowanie na blogu ograniczę do minimum.


palma
Obiecałam, że podam przepis na sernik, który wczoraj upiekłam.

sernik na biszkoptach
sernik na biszkoptach
PRZEPIS NA SERNIK Z BISZKOPTAMI :

paczka okrągłych biszkoptów,
1 wiaderko sera twarogowego, (  1 kg. )
1/2 kostki masła,
1 szklanka cukru,
1 cukier waniliowy,
7 jajek, ( osobno żółtka i białka )
1 budyń śmietankowy,
Masło miksujemy w misce z cukrem i cukrem waniliowym. Wlewamy kolejno żółtka ciągle miksując. Do masy dodajemy ser, miksujemy i na końcu ubijamy pianę z białek. Pianę przekładamy do masy serowej delikatnie ją mieszamy ręcznie. Można dodać rodzynki albo brzoskwinie z puszki. Na dno blaszki lub dużej tortownicy wykładamy biszkopty i na nie wylewamy masę serową. Wkładamy do nagrzanego piekarnika ( 180 stopni ale to zależy od pieca ) i pieczemy 45 minut. Po tym czasie pozostawiamy sernik na 5 minut w wyłączonym piekarniku. Jak ostygnie można  górę sernika oblać polewą czekoladową. Ja pozostałam przy wersji skromniejszej.   

Sernik jest po prostu pyyyszszny !!!

S-M-A-C-Z-N-E-G-O !!!


A to sukienka uszyta przeze mnie ostatnio. Nie zdążyłam jej jeszcze założyć na wyjście. Może w święta ?

sukienka z punto
 Własnoręcznie zrobiona broszka i kolczyki to prezent od Basi, która również prowadzi bloga. Będą pasować do sukienki. Dziękuję :)

filcowa broszka i kolczyki

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz