czwartek, 19 lipca 2012

Granita z arbuza

      Wczoraj robiąc zakupy w Tesco zaciekawiły mnie ulotki z przepisami, które poleca pan Robert Makłowicz.Zabrałam więc parę  i postanowiłam je wykorzystać. Kupiłam arbuza i zrobiłam przepyszny, orzeźwiający deser o nazwie GRANITA ale zmieniłam troszeczkę  proporcje.

Składniki:
1/4 arbuza ( ok. 1kg )
2 łyżki cukru pudru
sok wyciśnięty  z 1/2  cytryny

Arbuza kroimy na małe kawałki i usuwamy z niego pestki.

Następnie miksujemy z cukrem pudrem i sokiem z cytryny.

Arbuzową masę przelewamy do zamykanego pojemnika 
i  wkładamy do zamrażarki na kilka godzin,.
Zamrażającą masę mieszamy co jakiś czas widelcem.

 Zamarzniętą masę wyskrobujemy widelcem i przekładamy do miseczek.
Deser ten jest bardzo pyszny i zimny, w sam raz na upalne lato.

S-M-A-C-Z-N-E-G-O-!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz