środa, 4 lipca 2012

Jeansowa makatka i kosmetyczki

polne kwiatki
        Codzienne spacery z ukochanym pieskiem dają mi wiele radości i poprawiają samopoczucie. Czasami uda mi się nazbierać bukiet pięknych, polnych kwiatów, które ślicznie wyglądają nawet w zwykłej szklance z wodą.  
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam makatkę,którą można wykorzystać jako dekorację ściany lub jako obrusik.
jeansowa makatka

Do wykonania tej makatki wykorzystałam kawałki jeansu w różnych odcieniach oraz inne materiały i koronkę. Tył jest podszyty jednorodnym kawałkiem materiału w kolorze niebieskim.

kosmetyczka
Uwielbiam tworzyć nowe rzeczy ze starych. Aby powstała ta kosmetyczka potrzebowałam tylko kawałka materiału w kratkę, materiału jednobarwnego do wewnątrz kosmetyczki, zamku błyskawicznego oraz białej części ze starej, małej torebki. Kosmetyczka jest dość pojemna i praktyczna.

kosmetyczka
Ta czarno - srebrna  kosmetyczka jest uszyta ze starego bolerka. Z tego samego materiału uszyłam jeszcze torebkę aby mieć komplet do czarnej sukienki ze srebrnymi wstawkami.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz