poniedziałek, 9 lipca 2012

Szkatułki na biżuterię - decoupage

      Dzisiejszy dzień od samego rana zapowiadał się bardzo ciekawie. Wspólnie z córką postanowiłyśmy wykorzystać czas na ozdobienie drewnianych szkatułek techniką decoupage. Tak ozdobione przedmioty mogą być miłym prezentem. Córka chciała zrobić przyjaciółce, która dzisiaj obchodzi swoje urodziny, niespodziankę i sama udekorowała szkatułkę. 
Oto etapy pracy :


Wieczko szkatułki zostało pomalowane białą akrylową farbą

Następnie oklejone jedną warstwą wzorzystej serwetki w kawałku i pomalowane 10 razy lakierem akrylowym.

Dolna część szkatułki pomalowana została farbą akrylową na kolor różowy

 Część wzoru kwiatowego obrysowana jest złotą konturówką

szkatułka na biżuterię
Różowa część szkatułki też została polakierowana. 

wnętrze szkatułki

Wnętrze szkatułki córka wyłożyła czerwonym filcem i zrobiła z papilotów schowek na pierścionki.
Jestem bardzo dumna z córki.

 Oto szkatułka mojej produkcji. Nie tak efektowna, jak ta wykonana przez moją córkę ale starałam się jak mogłam.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz